Stratégia

Marketing edzésterv 2023

Mit kell tennünk 2023-ban, hogy cégünk is tip-top maradjon? Milyen trendekre érdemes figyelni, hogy vállalkozásunk fejlődhessen?

Körbenéztünk, hogy mit érdemes a leginkább átgondolni a marketing stratégiánkkal-, tartalmainkkal kapcsolatban.

A világgazdaság jelenlegi helyzete újabb és újabb próbák elé állít minket, ennek minden cég érzi ma a hatásait. A vállalkozások csökkentik költségeiket, sok esetben elbocsátják alkalmazottaikat és küzdenek az eredmények fenntartásáért. Egy ilyen kihívásokkal teli környezetben könnyű belátni, hogy a marketinget miért tekintik olyan luxusnak, amelyet a vállalkozások nem engedhetnek meg maguknak. De semmi sem áll távolabb az igazságtól. Valójában a marketing a nehéz gazdasági időkben fontosabb, mint valaha.

Több videó

A tavalyi évben az átlag internetfelhasználók hetente megközelítőleg 19 órát töltöttek online videók megtekintésével. A videó nemcsak a konverziót, de weboldalunk SEO-ját is javítja, mivel növeli a felhasználók által az oldalon eltöltött időt és pozitívan befolyásolja a tartalom minőségét.

A marketing szakemberek 68%-a szerint a külső ügynökség által készített videóik jobb minőségűek és professzionálisabb benyomást keltenek.
A tavalyi évben a megkérdezett szakemberek 81%-a szerint, cégük külön büdzsét tartott fenn videomarketingre.
Úgyszint 68% azt állítja, hogy a termékeket és szolgáltatásokat tartalmazó videóik eredményezik a legjobb ROI-t.

Márkaismertség

Egy kihívásokkal teli gazdasági környezetben kulcsfontosságú, hogy az ügyfelek emlékezzenek a márkánkra és a kínált termékeinkre vagy szolgáltatásainkra, így amikor stabilizálódik a piac és növekedni kezdenek a vásárlói kiadások akkor elsők között realizálhatjuk ezt. Statisztikai elemzések alapján fél év kihagyás több mint 20% visszaesést eredményezhet márkaismertségünk szempontjából.

Maradjunk tehát a felszínen és szerezzünk bevételt akkor is amikor mások próbálnak visszakapaszkodni egy hosszabb kihagyás után.

A bizalom és a hitelesség kiépítésében, segítségünkre lehet egy új imázsfilm a vállalkozásról és annak szolgáltatásairól vagy termékeiről. Új lendületet adhat az arculat- vagy a weboldal ráncfelvarrása is.

Naprakész weboldal

A saját weboldalunk remek konverziós pont, amennyiben megfelel bizonyos feltételeknek.

Egy jól optimalizált weboldalnak egyértelmű felhívásokkal kell rendelkeznie, könnyen-, többféle eszközön kezelhetőnek és gyorsnak kell legyen. Emellett weboldalunkat a keresőmotorok számára is optimalizálni kell, hogy a potenciális ügyfelek könnyen megtalálják vállalkozásunkat. A felhasználói élmény akkor lesz pozitív, ha emellet vizuálisan is vonzó amivel weboldalunkon találkoznak.

Folyamatos alkalmazkodás

Egy másik stratégia, amelyet a vállalkozások a gazdaságilag nehéz időkben alkalmazhatnak, az árképzési modell megváltoztatása vagy új szolgáltatás bevezetése. Új termék vagy szolgáltatás nyújtásával megkülönböztethetjük magunkat versenytársainktól és új ügyfeleket vonzhatunk be. Az árképzés módosításával megfizethetőbbé tehetjük termékeinket vagy szolgáltatásainkat a pénzügyileg megszorongatott ügyfelek számára.

Mit tegyünk, hogy jöjjenek az eredmények?

Végső soron az időnk, tudásunk és kapacitásaink határozzák meg, hogy megvalósítsuk új terveinket.

Optimalizálhatjuk tartalomkészítési módszerünk vagy bevethetünk külső erőforrásokat is, hogy minél hatékonyabbak lehessünk.

Azok a cégek és vállalatok, amelyek a manapság tapasztalható nehéz gazdasági helyzet közepette is a marketingre összpontosítanak, versenytársaiknál jóval nagyobb eséllyel realizálhatnak magasabb hozamot. Mindezt úgy, hogy a folyamatos megjelenésekkel biztosítják, hogy a potenciális ügyfelek márkahű vevőkké váljanak.

Azon gondolkozol, hogy bevonnál valakit a marketing céljaid megvalósításához?

Nézd meg milyen videós-, webes-, grafikai projekteken dolgoztunk mostanában, vagy akár keress minket direktben.

Ideje beszélnünk a projektedről?

Vissza a tetejére