Az online vásárlások száma az évek során gyorsan növekedett és az előremutatások szerint ez a következő években is biztosan így marad, sőt!
Mivel évről évre egyre többen vásárolnak online, soha nem volt jobb alkalom egy online áruház elindítására.
2023-ban az e-kereskedelmi értékesítés várhatóan a kiskereskedelmi forgalom 20,8% -át teszi ki világszerte.
20.8%
Ez a statisztika világosan megmutatja, hogy az e-kereskedelem hogyan válik a globális kereskedelem egyre fontosabb részévé.
Mindezek ismeretében íme néhány pont, amit mindenképp érdemes górcső alá venned, mielőtt beszélnénk leendő webáruházadról.
- Piackutatás: Vizsgáld meg, hogy az általad kínált termék iránt milyen mértékű a kereslet az online térben
- Versenytársak: Nézz szét azon versenytársaid között, akik már rendelkeznek webshoppal, határozd meg, hogy a te webáruházad miben nyújt majd többet.
- Ügyfélismeret: Elemezd az ügyfelek, potenciális vásárlók általános igényeit és elvárásait a termék online megvásárlásával kapcsolatban
- Üzleti célok: Határozd meg, hogy a webshopnak milyen módon segíti majd a vállalkozás céljainak elérését.
- Pénzügyi lehetőségek (talán a legfontosabb, mielőtt a következő lépcsőre térnénk): Vizsgáld meg alaposan a céged anyagi lehetőségeit, amelyet a webshop bevezetésére, marketingre szánsz.