Mi az az arculati kézikönyv és mire jó?
A partnerek és potenciális vásárlók első benyomása a márkáról abban a pillanatban alakul ki, amikor először találkoznak annak jellegzetes küllemi formájával.
Így tehát az értékesítés és vásárlás közötti legfontosabb és egyben legkritikusabb pont az, hogy a(z) ügyfél/vásárló képes-e egyértelműen beazonosítani, megkülönböztetni, megjegyezni a szervezeted/céged.
A(z) ügyfelek/vásárlók gyakrabban fordulnak egy jól felismerhető márkához, melyhez pozitív érzelmi behatást társítanak, így a megkülönböztethetőség márkahűséget és hosszú távon eredményesebb értékesítést biztosít.
Az arculati kézikönyv egy adott szervezet/cég arculati megjelenésének formai elemeit, azok használati szabályait összesítő dokumentum, amely a brand megjelenésének egységességét biztosítja.
A tartalmában pontos arculati kézikönyv, a legkiválóbb eszköz lehet arra, hogy vállalkozásunk annak folyamatos és tudatos használatával kiváló márkaazonos vizuális kommunikációt folytasson.