Megszületett a döntés: Ideje létrehozni a webshopot, pontosabban először is annak koncepcióját.
Itt jön képbe az ügynökség, aki(k) végülis kivitelezi(k) mindazt, amit céged online értékesítési platformjával kapcsolatban megálmodtál.
A készülő koncepciót prezentálni, az olyan brief folyamatok után lehet, amelyek alkalmával minden részlet világossá válik a projektkészítők számára a jövőbeli webárúházad designját (színek, képek) és funkcióbeli lehetőségeit (csomagküldés, bankkártyás fizetés, hírlevél feliratkozás stb.) illetően.
A legelső brief, amely magában foglal olyan kardinális kérdéseket, mint például:
- a cégednek ki a célközönsége?
- az adott szektorban kik számítanak konkurenciádnak?
- mi a legfőbb brandstratégiád?
már egy remek irányadóként szolgál az ügynökség következő fordulós munkáihoz és nem melesleg neked is tisztább képet ad cégedről, ha ezeket a kérdéseket megválaszolod.
Továbbá a készülő webárúházad szövegezésének egészét is meg kell alkotnod vagy alkottatnod egy szakemberrel (ebben az általános szövegezésen túl a kínált termékek és szolgáltatások pontos leírását, termék fotókat- vagy videókat is beleértve egy termék adatbázis formájában).
Ahhoz tehát, hogy a megálmodott webárúház a gyakorlatban is egy sikeres és jól működő online üzleti platformja legyen cégednek, az ügynökség a webshop létrehozástól a működtetéséig fontos szerepet játszik.