Web

A weboldalad készen áll 2022-re?

"You never get a second chance to make a first impression" idézet. Magyarul: "Nem lesz második esélyed arra, hogy első benyomást kelts."

Ami régebben elég volt, az ma biztosan kevés.

 

Az a vállalkozás, amely nem a 2022-es követelményeknek megfelelően kivitelezett weboldallal rendelkezik, könnyen hátrányba kerülhet a konkurenciával szemben.

Egyes tartalmi-, design és működésbeli elemek, amelyek 5 évvel ezelőtt elégnek bizonyultak, mára már nem csupán kevésnek számítanak, üzleti szempontból negatív hatásúak is lehetnek.

 

Múlt.

A legtöbb olyan cég, amely szerepel az online térben hajlamos “elkényelmesedni” mondván, hogy van már egy nekik tetsző weboldaluk, amin megtalálhatók az olyan -mondjuk úgy- alapkövetelmények, mint egy a vállalatot bemutató “Rólunk” oldal, a cég elérhetőségeit magában foglaló “Kapcsolat” menüpont vagy a vállalkozás fő profilját képező termékek és/vagy szolgáltatások felsorolása.

Ez már sajnos nem elég. Amennyiben a weboldal nem követi a technikai és design trendeket és követelményeket, ügyfeleid könnyen a konkurenciához vándorolhatnak.

 

Jövő? Jelen.

Azonban önmagában az sem jelent megoldást, ha ráncba szedjük elavult, régies stílusú webhelyünket.
Egy jól megtervezett weboldal többet jelent, mint esztétikailag kellemes tervezési elemek összessége.
Elengedhetetlen, hogy honlapod szerkezetileg úgy legyen megtervezve és megalkotva, hogy segítsen az ügyfeleknek megtalálni a céged a keresőmotorokban.

Reszponzív megjelenés

Fontos, hogy vállalkozásod weboldala reszponzív, azaz minden eszköz képernyőjének felbontásához alkalmazkodó megjelenésű legyen.
Egyes tanulmányok szerint a mobil eszközökről böngésző felhasználók 94%-a keresett már rá célirányosan egy adott cégre. Ezeknek az embereknek több, mint fele szívesen vásárolt és/vagy kötött üzletet, amennyiben egy mobilon is könnyen kezelhető felülettel találkoztak.

Sebesség

Manapság a felhasználók elsődleges elvárása egy weboldallal kapcsolatban az oldal gyors betöltése. Az erős brand-hez hasonlóan a sebesség is fontos tényező a látogatók cégedről alkotott véleményének formálásában.
Egy honlap lassú betöltődése rontja a felhasználói élményt, és a konverziót. A Google a keresési találatok között hátrébb sorolja-, a Facebook pedig a hírfolyamában kevesebbszer jeleníti meg azokat a webhelyeket, amelyek betöltési ideje igen lassú.

Design

A látogatók a másodperc töredéke alatt alkotnak véleményt a honlapodról. Ezért a megjelenített szövegi- és képi elemek legfőbb feladata, hogy a vállalkozás által kínált terméket / szolgáltatást gyorsan és hatékonyan bemutassa.

 

Összefoglalva

A jól felépített és szakszerűen optimalizált weboldalak a keresési találatok között elfoglalt előnyösebb pozíciójukból adódóan megszerzik az ügyfelek legjavát.

Vissza a tetejére