Az online vásárlások száma az évek során gyorsan növekedett és az előremutatások szerint ez a következő években is biztosan így marad, sőt!
Mivel évről évre egyre többen vásárolnak online, soha nem volt jobb alkalom egy online áruház elindítására.
2023-ban az e-kereskedelmi értékesítés várhatóan a kiskereskedelmi forgalom 20,8% -át teszi ki világszerte.
20.8%
Ez a statisztika világosan megmutatja, hogy az e-kereskedelem hogyan válik a globális kereskedelem egyre fontosabb részévé.
Mindezek ismeretében íme néhány pont, amit mindenképp érdemes górcső alá venned, mielőtt beszélnénk leendő webáruházadról.
Piackutatás: Vizsgáld meg, hogy az általad kínált termék iránt milyen mértékű a kereslet az online térben
Versenytársak: Nézz szét azon versenytársaid között, akik már rendelkeznek webshoppal, határozd meg, hogy a te webáruházad miben nyújt majd többet.
Ügyfélismeret: Elemezd az ügyfelek, potenciális vásárlók általános igényeit és elvárásait a termék online megvásárlásával kapcsolatban
Üzleti célok: Határozd meg, hogy a webshopnak milyen módon segíti majd a vállalkozás céljainak elérését.
Pénzügyi lehetőségek (talán a legfontosabb, mielőtt a következő lépcsőre térnénk): Vizsgáld meg alaposan a céged anyagi lehetőségeit, amelyet a webshop bevezetésére, marketingre szánsz.
A studijo.hu sütiket használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. További információért olvasd el az Adatkezelési tájékoztatónkat
Ebben a témában az alábbiakat érdemes tudni:
Az elengedhetetlen sütik weboldalunk használhatóságát segítik azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.
Ebben a témában az alábbiakat érdemes tudni:
A személyre szabott sütiket a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy minél relevánsabb hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára, preferenciájuknak megfelelő tartalmat jelenítsünk meg, valamint aktivitásra buzdítsuk őket.
Ebben a témában az alábbiakat érdemes tudni:
Ezen a sütik lehetővé teszik, hogy könnyen hozzáférjen a közösségi média hálózatokhoz, megoszthassa véleményét, tartalmainkat másokkal. Olyan harmadik fél által nyújtott funkciók használhatják, mint például a Facebook, Twitter, Instagram, Google+ vagy a Youtube. Ezek a sütik tartalmazhatnak személyes adatokat és alkalmasak a látogató beazonosítására.
Ebben a témában az alábbiakat érdemes tudni:
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.